fredag 20 juli 2012

Sommartävling - Julkort/Jullayout hos Molly´s

I Mollybloggen finns inte bara två tävlingar denna sommarmånad, utan även en tävling där man ska göra ett julkort eller en julig layout. Nu när jag är på hugget med att göra layouter så är det bäst att passa på att vara med i även den tredje tävlingen, och nu äntligen har jag gjort denna LO som jag har tänkt så länge på att jag skulle göra. Det är en layout på dom vilda djur (rådjur och ekorre) som hälsar på hos oss vid juletid och äter av fågelmaten. Så här blev den layouten...



4 kommentarer:

  1. Så vacker LO du har gjort. Snyggt papper du använt och så passande dekorationer, du använt runt fotot. Gillar din LO jättemycket. Nu vill jag bara se fler!
    Ha det så gott. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jättesöt LO! Visst är det kul att skapa jullayouter mitt i sommaren. Tack för att du deltar i utmaningen hos Mollys Scrapbooking.

    SvaraRadera
  3. Åh! Så fint!!! Älskar rådjur och ekorrar! Det kan jag sakna från när vi bodde i huset då vi hade rådjur som hälsade på ofta! =)

    SvaraRadera
  4. Super gullig =) Hos mig är rådjuren nästan tama... de bryr sig inte nämnvärt att vi komemr ut ;). Tack för att du är med i Mollys utmaning.

    SvaraRadera

Tack för din snälla kommentar, jag blir såå glad! :-)